Villkor - Visningsstädning
· Ta bort dylikt framför fönster
För att ni ska få en ordentlig fönsterputsning, är det bra om det är undanröjt framför fönsterna som t ex
vaser, ljus mm likaså leksaker samt kläder som kan vara iväg för dammsugaren och moppen.
· Ta bort dylikt på hyllor och öppna ytor
Våra städare kommer endast städa de ytor som är tillgänliga. De kommer inte att flytta på saker som är
i vägen. Om ni vill att vi ska städa en hylla måste den hyllan vara tömd, eller så måste ni säga till i
förväg, och betala extra, så tömmer vi det.
· Möjligheter till parkering
Meddela om parkering finns tillgängligt i närheten, då debitering på priset kan tillkomma.
· Extra smutsigt
Om det är extra smutsigt i bostaden kan det tillkomma extra debitering, så meddela gärna i förväg i så
fall.
· Elektronik
Våra lokalvårdare utför endast städning och är väl medvetna om att alla uttag och elektronik ej ska ha
vatten/fukt på sig. Våra lokalvårdare är också medvetna om att inte pilla på någon elektronik.
Detsamma gäller kring spis, mikro, kyl/frys, eluttag, fläkt, ventiler och respektive maskiner.
· Skador
Om det finns en skada sedan innan får ni gärna skicka bild på detta till oss innan städning utförs.
· Vi erbjuder städgaranti
Vi har en städgaranti på 2 dagar, som då ger er som kund tryggheten att kunna få städningen gjord ifall
det behövs en extra omgång. Vi kan inte erbjuda någon annan form av kompensation eller nedsänkt
pris.
· Avbokning
Avbokning kan ske som senast 7 dagar innan den bokade tiden annars tillkommer en debitering på
halva priset som avtalats. (Minsta pris debitering vid plötslig avbokning är 1000 kr).
Gäller det Avbokning pga. sjukdom, informera gärna oss.
· Betalning / Faktura
Standard betalningsmetod är via Swish-appen, före utfört arbete. Om ni ej har möjlighet att betala
genom swish kan vi skicka faktura, vid överenskommelse.
Betalning av faktura sker före utfört arbete om inget annat har sagts. Dvs, pengar ska vara på vårt
konto före vi börjar städa. Det är för att vi har haft mycket problem med kunder som inte betalar i tid.
Om ni mot förmodan inte fått eller hittar fakturan hör gärna av er till kontoret!
· Kontaktuppgifter
Mejl: info@ldkclean.se Växel: 0413-40 40 42 Mobil (för sms): 076-041 40 42 / 076-884 43 78